Verrassingen? Cool! Maar niet in je IT

Blogs

7 september 2022

Leestijd: 6 minuten leestijd

Blog

De meeste mensen houden wel van een verrassing op z’n tijd. Maar niet als het gaat om een onverwachte factuur van je IT-partner. Dat is precies waarom wij bij MostWare voor een all-inclusive aanpak hebben gekozen. In deze blog vertelt Dennis Schellekens hoe dat eruitziet.

Grootste frustratie

Als wij praten met potentiële klanten over hun grootste frustratie op het gebied van hun IT-partner, horen we steevast hetzelfde antwoord: onverwachte kosten. Je stelt een vraag en voor je het weet, valt er weer een factuur op de – virtuele – mat. Wat dat betreft zijn veel IT-bedrijven net advocaten. Ze hoeven maar aan je te denken en de teller gaat al lopen. Dat is nou precies de reden waarom wij voor een all-inclusive aanpak hebben gekozen.

Veranderingen voor zijn

Bij MostWare werken we met verschillende rollen. Samen met de IT-strateeg en IT-architect stellen we een strategische IT-roadmap voor je op. Zo beheren we niet alleen jouw IT-omgeving van vandaag, maar kijken we ook naar de toekomst. Onze IT-strateeg is meteen een goede sparringpartner. Heb je ergens iets gezien of ben je geïnspireerd door een branchegenoot, en wil je weten wat die verandering betekent voor jouw IT-omgeving? Spreek dat dan op je gemak door met onze IT-strateeg. De IT-architect houdt jouw omgeving continu tegen het licht van de MostWare IT Standaard (MITS). Hij laat zich voortdurend inspireren door alles wat we bij klanten, leveranciers, auditors en vakgenoten zien. Denken we dat iets aandacht nodig heeft bij onze klanten, dan gaan we daarmee aan de slag. Zo lopen wij – en jij dus ook – altijd een stapje voor op veranderingen in de markt.

Inzoomen op security

Dan hebben we ook nog onze security-officers. Security is bij MostWare geen taak die systeembeheerders er even bij doen, daar hebben we speciaal opgeleide security-officers voor. Van het bewustzijn van medewerkers tot het afslaan van actuele bedreigingen, zij zijn alleen maar bezig met de beveiliging van IT-omgevingen en worden niet afgeleid door dagdagelijkse probleempjes. Zo werden we een half jaar geleden gebeld door een klant: ‘Ik krijg een pop-up-schermpje dat toegang vraagt tot mijn mail, wat moet ik daarmee doen?’ De security-officer vroeg hem een screenshot te sturen en is direct met onze techneuten om tafel gegaan. Het bleek een nieuwe manier te zijn waarop hackers proberen toegang te krijgen tot bedrijfsnetwerken. We hebben direct al onze klanten hierover geïnformeerd. Niet veel later kregen we een mailtje van een andere klant: ‘Dankzij jullie bericht herkende ik de inbraakpoging! Heel erg bedankt!’

Op zoek naar een echte IT-partner

Wij geloven dat het vandaag de dag niet meer voldoende is om alleen een IT-omgeving up-to-date te houden. We horen het ook om ons heen. Bedrijven die een nieuwe IT-dienstverlener zoeken, verwachten een partner die acteert als een eigen IT-beheerder, die snapt wat er speelt in een organisatie, die meedenkt en met nieuwe ideeën komt. En heel belangrijk: niet bij elke vraag een losse factuur stuurt.

De MostWare IT Standaard

Bij MostWare hanteren we de MostWare IT Standaard (MITS), een soort Managed Services 2.0. Hiermee krijg je meer grip op de complexe keten van schakels in je IT-omgeving én creëer je samen met ons een roadmap richting een digitale transformatie die je organisatie een positieve boost in de juiste richting geeft. Om jouw organisatie klaar te stomen voor de toekomst richten we ons bij MostWare op vier succesfactoren:

Deze vier onderdelen vormen samen ons MITS-programma. Managed Services, maar dan slimmer, beter en leuker. IT-beheer is slechts de basis. Een hele goede basis, dat natuurlijk wel, maar wat daarna komt is een stuk interessanter. Zodra de basis op orde is, gaan we namelijk pas echt meters maken. Zo toveren we jouw IT-omgeving om in een businessversneller. Ook jouw business versnellen met IT? Neem vrijblijvend contact op!

Benieuwd wat wij voor jou kunnen regelen?

Dit is Dennis, hij adviseert je graag. Neem vrijblijvend contact op!
Dennis

Kom met ons in contact

Op ons algemene nummer
+31 (0)71 579 10 10
Of direct naar de helpdesk
+31 (0)71 579 10 15

Supportvraag? Maak een ticket aan of bekijk de status van je ticket op onze portal mijnmostware.nl

Dennis Schellekens

Brand Manager