Een Lift & Shift-migratie voor Van Caem Klerks Group
Een migratie naar de cloudomgeving van Microsoft Azure, dat was het plan. Maar hoe pak
Was je een grote klant, maar nu een kleine vis? Hoe je jouw prioriteit herwint bij je IT-partner
Voel je je sinds de overname van je IT-leverancier een stuk minder belangrijk? Waar je eerst als grote klant werd behandeld, ben je nu slechts één van de velen bij een groter bedrijf.
Platte structuur
Dit is een veel voorkomend scenario bij overnames: kleine en middelgrote bedrijven verliezen hun prioriteitspositie en moeten concurreren om aandacht met grotere klanten. Besluiten die voorheen snel werden genomen, duren nu veel langer. Bij MostWare is elke klant belangrijk. Wij werken nauw samen met zowel grote als kleine organisaties, en onze platte structuur zorgt ervoor dat we snel kunnen schakelen.
IT-ondersteuning
Onze klanten zijn meer dan een nummer. Bij MostWare krijg je altijd de aandacht die je verdient. We zijn zelfstandig en hebben geen grote investeerders of aandeelhouders om tevreden te stellen. Dit betekent dat onze focus altijd op jou ligt. Van kleine bedrijven tot grote corporaties, wij zorgen ervoor dat iedereen de IT-ondersteuning krijgt die ze nodig hebben.
Focus gericht op de klant
MostWare zorgt ervoor dat je altijd de aandacht krijgt die je verdient, ongeacht de grootte van je organisatie. Denk je dat onze aanpak voor jouw bedrijf, net zoals bij andere bedrijven zoals de jouwe, het verschil kan maken? Laten we het samen onderzoeken. En als je bereid bent dat gesprek te voeren, geven we je vier kaartjes voor de Efteling, zodat je een voorproefje krijgt van de magische ervaring die wij voor onze klanten creëren. Ontdek meer over onze visie. MostWare in 2029: een Efteling-beleving voor 15.000 medewerkers – MostWare
Laten we samen jouw magische IT-reis starten
Martijn luistert graag naar jouw verhaal. En omdat elke grote reis een goed begin verdient, nemen we vier kaartjes voor de Efteling mee.
Martijn