Martijn

Technisch Accountmanager

Chatbots

Chatbots gaan alweer een tijdje mee. De meest bekende vorm is misschien wel de virtuele assistent die online vragen beantwoordt van klanten. En Apple-gebruikers kennen natuurlijk Siri. Deze chatbots worden slimmer en de technologie erachter ontwikkelt zich razendsnel. Daarmee worden chatbots steeds interessanter. Ook voor het MKB.

Een praktische en doeltreffende toepassing van een chatbot op je website is een geautomatiseerd vraag- en antwoordsysteem. Deze chatbot staat dag en nacht paraat om snel, vriendelijk en helder vragen te beantwoorden. Dat kunnen veel gestelde vragen zijn over bijvoorbeeld openingstijden, klantenservice en retourprocedures. Maar je kunt een chatbot ook prima inzetten als virtuele afsprakenplanner. Zo worden klanten altijd snel en doeltreffend geholpen. Dankzij Microsoft Azure kan nu iedere organisatie hiermee aan de slag. Zonder ingewikkelde softwareprojecten. Meer weten? Vraag het onze chatbot.

Onze klanten vroegen zich de volgende dingen af, misschien heb jij dezelfde vraag.

Een andere vraag? Wij denken graag mee!

Deze bedrijven gingen je voor.

Bekijk wat wij voor andere slimme organisaties hebben gedaan

Mostware

Mostware

Deze website gebruikt cookies om je de beste ervaring te geven. Zie ons privacystatement voor meer informatie.